loading...
برنامه
علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 136 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)
دانلود XMedia Recode v3.1.7.8 - نرم افزار مبدل فرمت های صوتی و تصویری

XMedia Recode مبدل مالتی مدیا که برای تبدیل ده ها فرمت ویدئویی می باشد. این نرم افزار از فرمت های خاص ویدئو موبایل نیز پشتیبانی می کند. از آنجایی که این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد لذا شما را به اشتباه می اندازد پس دقت کنید که سادگی این نرم افزار شما را به اشتباه نیندازد.
این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج پشتیبانی می کند و با دارا بودن تنظیمات مختلف دستان شما را برای تبدیل فرمت ها کاملا باز می گذارد. پلیر داخلی نرم افزار با امکان پیش نمایش از ویدئوها هم از جمله دیگر قابلیت هایی است که در این نرم افزار کم حجم ، سبک و کاملا رایگان ارائه شده است. امکاناتی نظیر تغییر رنگ ، نور ، اندازه تصاویر ، تغییر کیفیت و ... هم در این نرم افزار به چشم می خورد که بسیار مهم و کلیدی خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار XMedia Recode:
- قابلیت تبدیل ده ها فرمت ویدئویی
- پشتیبانی از فرمت های خاص ویدئو موبایل
- امکان پیش نمایش ویدئوهای انتخاب شده برای تبدیل
- توانایی برش تصوير از تمامي جهت ها
- قابلیت اصلاح تصوير و رنگ فايل ويدئويي
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8
- و ...

علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 72 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Comodo Internet Security Premium v6.3.39106.2972 x86/x64 - بسته کامل امنیتی شرکت کومودو

کامل ترین بسته امنیتی رایگان موجود در بازار با داشتن بهترین و قدرتمندترین فایروال در جهان با پشتبانی کامل از زبان شیرین فارسی و ارائه آپدیت به کاربران ایرانی می باشد! امروزه اكثر ما كاربران با نرم افزارهایی كه قالبا با نام Internet Security عرضه می شوند آشنایی داریم. شركت های مختلف نرم افزاری كه در زمینه امنیت فعالیت می كنند معمولا نسخه ای از Internet Security‌ را عرضه می كنند، یكی از شركت های نرم افزار كه چند سالی است فعالیت خود را آغاز نموده و طی همین چند سال هم توانسته با قدرت به كار خود ادامه دهد و بتواند بسته های امنیتی خود را جز بهترین ها مطرح كند COMODO نام دارد. این شركت نرم افزار با ارائه COMODO Internet Security كه كاملترین بسته امنیتیتولید شده توسط این شركت است توانسته تا حد زیادی خود را میان كاربران مطرح ساخته و به عنوان یكی از قدرتمندترین ها جز اولین انتخاب ها برای تامین امنیت باشد.

علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 62 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Nero Multimedia Suite v11.0 - بسته نرم افزاری جدید نرو

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده
Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت
Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده
Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا.
Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero.
Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
Nero Video: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.

علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 60 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager v6.18 Build 10 - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود
1392/9/21 - تغییرات:
- پس از کرک کردن نرم افزار آن را تا ارائه نسخه جدید توسط سایت آپدیت نکنید!
- با انتخاب 32 کانکشن همزمان با حداکثر سرعت خود از سایت دانلود کنید!

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.
بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 61 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Rainmeter v3.0.2 - نرم افزار زیباسازی محیط ویندوز

Rainmeter نرم افزاری مفید و کاربردی در زمینه زیباسازی ویندوز می باشد ، با این که نسل های مختلف ویندوز چندین بار پوست انداخته اند اما نتوانسته کاربران زیادی که از این سیستم عامل استفاده می کنند را جذب کنند. این نرم افزار که به صورت رایگان قرار داده شده است نرم افزاری است که پس از دانلود بر روی ویندوز شما نصب می شود و ظاهر زیبایی به آن می دهد ، این نرم افزار از بیش از صدها قالب برای زیبا سازی ویندوز پشتیبانی کی کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Rainmeter:
- پشتیبانی از بیش از صدها قالب برای زیبا سازی ویندوز
- دارای کتابخانه همراهی برای طراحی پوسته
- قابلیت شخصی سازی بر اساس سلیقه و میل کاربر
- قابلیت ثبت یادداشت ها و لیست انجام کارها
- قابلیت ارسال توییت به توییتر
- قابلیت اجرای برنامه های مورد علاقه کاربر
- قابلیت تغییر هر یک از پوسته های موجود
- قابلیت سفارشی سازی دسکتاپ
- پشتیبانی از ابزارها و پلاگین های مختلف برای زیبا سازی دسکتاپ
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 37 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
دانلود NVIDIA GeForce Experience v1.7.1.0 - نرم افزار اجرای هرچه بهتر بازی ها

NVIDIA GeForce Experience نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه مدیریت و بهینه سازی بازی ها می باشد که خود تنظیمات را روی سیستم شما تشخیص می دهد و با توجه به ظرفیت و کشش سیستم به طور خودکار تنظیمات مناسب را برای بازی ها انجام دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار NVIDIA GeForce Experience:
- توانایی شناسایی تنظیمات با توجه به ظرفیت و کشش رایانه
- قابلیت مدیریت و تنظیمات به صورت خودکار
- امکان تطبیق تنظیمات بازی با کامپیوتر
- قابلیت آنالیز بازی های نصب شده روی رایانه
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 64 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Adobe Shockwave Player v12.0.7.148 - پلاگین مشاهده فلش ها برای مرورگرها

Adobe Shockwave Player نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه مشاهده کلیپ های فلش می باشد. اکثر فایل های چند رسانه ای که در مرورگرها می بایست هنگام وبگردی نمایش داده شوند به نرم افزاری نیاز دارند که بتواند آن ها را به درستی پخش کند و Adobe Shockwave Player ابزاریست که این امکان را فراهم کرده است.

علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 45 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
دانلود µTorrent v3.3.2 Build 30446 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت

امروزه شبکه های تورنت به یکی از قدرتمندترین شبکه های اشتراک فایل تبدیل شده است. شما میتوانید با استفاده از این گونه شبکه های اشتراکی فایلهای حجیم خود را در سرتاسر حهان با دیگران به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری و مدیریت فایلها و دانلود فایل از تورنت نیازمند به نرم افزاری به نام µTorrent می باشد.که با نصب آن قادر به دانلود کردن فایلها، اشتراک گذاری، مدیریت و... با سرعت بالا جهت برقراری ارتباط کاربران از سیستم عامل های ویندوز به شبکه های BitTorrent ایجاد شده می باشید.

علی عبدی زاده , سبحان مقصودی راد بازدید : 39 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
دانلود کلیپ 25 گل برتر لیگ قهرمانان از سال 2008 تا 2012

ویدئو کلیپی جذاب و زیبا که حدود 7 دقیقه است را برای این پست آماده کرده ایم. 25 گل برتر و زیبای لیگ قهرمانان اروپا در فاصله سال های 2008 تا 2012 تشکیل دهنده این کلیپ هستند که هرکدام با زیبایی خاصی وارد دروازه حریفان شده اند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن جهان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,493
  • بازدید کلی : 10,521
  • کدهای اختصاصی
    blogکد بازی تمرکز حواس
    داستان روزانه
    داستان کوتاه روزانه

    دیکشنری

    سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور



    از ما حمایت کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    
    کد موزیک

    بازی آنلاین


  • ابزار صلوات
  • 
  • انجمن

  • Powered by IP2Location.com
    Powered by IP2Location.com

    هفتم